totalyduzz Geplaatst November 24, 2006 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 24, 2006 weet iemand hoe ik aan een werkende call of duty 1 serial kan vinden waarmee ik online kan?? het lukt mij zelf niet :'( .... of weet iemand hoe ik call of duty zo kan hacken dat ie daar niet meer naar vraagt.. want ik wil wel op elke willekeurige server kunnen spelen ... dat is het probleem alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie