WVA Geplaatst November 23, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 23, 2006 Hallo, Ik zou graag willen weten of je met Swap magic 3.8 ook in staat bent om je spellen online te spelen die je hebt geback-upt...?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst November 23, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 23, 2006 hmm dat weet ik niet ik ben namelijk niet online met me ps2 maar ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden *update* ik lees net ergens op internet dat je een mod chip uit kunt schakelen omdat je anders niet online kan. je kunt dus de chip uitschakelen en dan online gamen. maar ik weet niet hoe het met swap magic zit omdat er dan geen chip inzit en je ps2 normaal functioneert. denk dat het enige is het eens uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie