sonneh Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2006 Hey, Als ik iets gedownload heb met sabnzbd staat er bij downloads alleen een lege map van het bestand. Wat doe ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
hobbie2 Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2006 je doet niets verkeerd maar slaat het waarschijnlijk in een andere map op . bij mij was het standaard bij C en dan de map nieuwsgroepen je kunt bij de instellingen zien waar hij ze opslaat dit kun je ook veranderen sucses ermee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 21, 2006 Waarschijnlijk heb je dan ook alleen een lege map gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
hobbie2 Geplaatst November 24, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 24, 2006 kijk bij instellingen instellingen mappen links staat een rijtje met ook map voltooide downloads in deze map moet je download dus staan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie