bart Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst November 21, 2006 hi Maar wat bemerk ik nu.. De ondertitels zijn niet syncroon naar het einde van de film en de spraak is niet syncroon op het einde van de film. nu moet ik wel zeggen dat de film uit 1956 dateert en dat het daar ook aan kan liggen qua geluid. zijn daar oplossingen voor??? THANKS Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Eagles Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst November 21, 2006 liep het voor het branden op de pc wel goed dan? :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
bart Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst November 21, 2006 hey eagles had ik niet op gelet maar wanneer ik het bekijk ( staat nog op harde schijf) dan is de audio wel syncroon maar de ondertitels niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
yvon Geplaatst November 24, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst November 24, 2006 hoi bart. De ondertiteling kun je gelijk laten lopen met het programma , subtitle workshop. Daar moet je film in laden en de ondetiteling en dan maak je een begin en een eind punt om de ondertiteling gelijk te laten lopen. HIer de link en scrol dan even naar beneden dan zie je het staan. http://www.ondertitels.info/help_view.php?id=52 je kunt zelf als je 2 srt bestandje's hebt het aan mekaar plakken lijkt moeilijk maar dat is niet zo. snap je het niet dan horen we het wel. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
bart Geplaatst November 25, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst November 25, 2006 Hey Yvon Het werkt.. Maar nu heb ik het volgende probleem. Ik heb de film die maar 700 megab. is via Nerovision willen branden en de ondertitels waren perfect. Maar wat bleek .. :-[ Bijna aan het eind van de film stopt de film en krijg ik bericht dat de film er niet op kan ?????? > Kan iemand mij dringend helpen aub want ik zou de film straks met vrienden willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
yvon Geplaatst November 25, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst November 25, 2006 je bedoeld dus de film is te lang. dan kun je de film in dvdshrink in laden. Die maakt het dan gepast voor je op dvd ik ga eve zoeken de link ben zo terug. yvon okee ben er hier de link ervoor. http://www.extradvd.nl/html/dvdshrink.htm JE kunt dus een dvd copieen maar ook de file erin doen en het dan laten verkleinen. suc6 O0 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
bart Geplaatst November 26, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst November 26, 2006 He Yvon veel dank voor de uitleg O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie