ess Geplaatst November 20, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2006 hallo, ik ben ess sinds een paar weken doe ik pogingen films te downloaden. mijn "deskundige" is niet meer aanwezig maar is zo vriendelijk geweest de programma's op de computer te laten staan. ik heb o.a. limewire, ftd, newsleecher, alcohol en nero en nog veel meer waar ik absoluut geen raad mee weet. ben heel voorzichtig deze nieuwe wereld aan het ontdekken en telkens als ik denk, nu snap ik het, gaat het weer anders dan verwacht. ik ben dus een gebakje op het gebied van downloaden, maar..... probeer hard te leren, vandaar dat ik ook echt viel voor de kreet "handleiding in jip en janneke taal". groetjes ess Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst November 20, 2006 Delen Geplaatst November 20, 2006 Hallo Ess Welkom op het forum, als je ergens vast loopt stel dan gerust een vraag O0 Veel succes nog met het (leren ) downloaden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 21, 2006 Hey ess Die vriend van jouw heeft wel goeie progamma's op de computer gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
yihaa Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst November 21, 2006 Once upon a time a little curious girl entered downloadland with a bag of new shiny tools. A wee bit confused it might seem. Bit by bit,hour by hour and day by day she struggled through the forest of interesting topics at the home of Jip and Jannekes magic world to get her tools to work. Aided "By Himself" ,magician mods,hero wizards and junior/senior apprentices she eagerly learned! Than suddenly she saw light shining at the end of the tunnel of topic trees in the forest of Grand Saucerer DukeN. And she downloaded,played and burned happily ever after!!!!!!! # ;D # LOL Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
ess Geplaatst November 22, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 22, 2006 Dusszz, dank je voor het welkom. ben druk aan het aanrommelen, binnenkort zal ik mn vragen hier afvuren (het lijstje groeit). "Die vriend van jouw heeft wel goeie progamma's op de computer gelaten" Inclusief computer! de rest gaan we hier maar niet noemen. Met deze programma's moet ik toch een heel eind kunnen komen in download-land. Once upon a time a little curious girl entered downloadland with a bag of new shiny tools. A wee bit confused it might seem. Bit by bit,hour by hour and day by day she struggled through the forest of interesting topics at the home of Jip and Jannekes magic world to get her tools to work. Aided "By Himself" ,magician mods,hero wizards and junior/senior apprentices she eagerly learned! Than suddenly she saw light shining at the end of the tunnel of topic trees in the forest of Grand Saucerer DukeN. And she downloaded,played and burned happily ever after!!!!!!! # ;D # LOL Dank je Yihaa, erg mooi! dit geeft moed, klinkt als van een :angel: :-* Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Pietje8501 Geplaatst November 22, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 22, 2006 echt mooi yihaa, mss vragen aan duken om op index te zetten? O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 22, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 22, 2006 Whahah!!! Super leuk Yihaa!!! AHHAHAHA!! ;D ;D ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
eD.winn Geplaatst November 30, 2006 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Delen Geplaatst November 30, 2006 ECH GOED O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie