febe Geplaatst November 20, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2006 hallo allemaal Ik ben een beetje een newbie op het gebied van spellen downloaden en nu heb ik dus een vraag na veel gepruts en frustratie... Ik heb het spel championship manager2007 gedownload en ik krijg hier nu twee mapjes bij: 1. het spel zelf het zit in een iso bestand, dit heb ik vervolgens gemount naar een virtuele schijf met Alcohol120. Ik kan nu op het icoontje drukken, het spel instaleren en dan vraagt ie dus om de cd van het originele spel, daar is de crack voor dat weet ik. 2. het mapje met de crack, ik weet dus niet waar ik de crack moet plaatsen, dat is het grote probleem. Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik precies moe doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst November 20, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 20, 2006 hoi febe dat je het spel al gemount heb en geinstalleerd is al een hele grote stap en de moeilijkste ik neem aan dat je het spel heb geinstalleerd standaart waar hij hem wegzet dus ergens op c:/program files ofsow iets zo niet dan moet je even opzoeken waar je hem heb geinstalleerd. dan ga je naar de map crack en kopieer je het bestand dat denk ik heet cm2007.exe of hoe ze em genoemd hebben dan ga je naar de map waar je het spel heb geinstalleerd en doe je plakken. er word gevraagd om het bestand te overschrijven je moet dan voor ja kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie