speaker Geplaatst November 18, 2006 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/01/06 Status: Offline Actief: December 29, 2016 Leeftijd: 75 Delen Geplaatst November 18, 2006 Hallo wie kan mij helpen aan een oplossing heb office 2007gedownload maar is engels hoe krijg ik die in het nederlands ben niet zo handig met de pc maar wil het toch proberen ben 57 jaar maar nooit te oud om het te proberen dank bij voorbaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Michiel Geplaatst November 18, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst November 18, 2006 Volgens mij kan dan alleen maar Engels gedraaid worden, sorry........... Evt op zoek gaan naar de NLD versie gr Michiel (ps: inderdaad nooit te oud om te leren) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Captain Buttface Geplaatst November 18, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 18, 2006 Ik weet niet of office 2007 er al is in het Nederlands, ik gebruik altijd Engelstalige apps. Ik vond op usenet wel een spellingscontrole, Nederlands, voor office 2007; http://binsearch.info/?q=office+2007+nl&max=25&adv_age=&server= GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Gast Dusszz Geplaatst November 18, 2006 Delen Geplaatst November 18, 2006 Je moet inderdaad nog even wachten op de Nederlandse versie die komt medio 2007 uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie