wdk Geplaatst November 15, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 15, 2006 de link die in de handleiding wordt gegeven werkt niet bij mij in firefox noch IE. hebben meer mensen daar problemen mee? Is er misschien een alternatief om in dat programma te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 16, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 16, 2006 graag meer info. Wat probeer je precies? Welke URL? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
wdk Geplaatst November 16, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 16, 2006 nou kijk in de handleiding staat het volgende: "Om SABnzbd te bekijken openen we de internet browser en gaan we naar de link: http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/ " met die link krijg ik dus "De pagina kan niet geopend worden" of iets dergelijks in IE en Firefox. ik heb op google gezocht en meerdere mensen gevonden met hetzelfde probleem, maar ik snap geen hol van wat dr wordt uitgelegd aan die mensen. overigens werkt die link op SABnzbd te openen wel op de andere pc in dit huis naar die is langzaam en krijgt de download snelheid niet hoger dan 30kb/s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 16, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 16, 2006 Je hebt dus ook op die pc sabnzbd.exe gestart? Er lijkt niks te gebeuren, aangezien het programma geen normale grafische interface heeft, maar via de webbrowser bestuurd moet worden. Hoe kan je dan toch controleren of het programma loopt (als je dat zou willen)? Druk op 'Control + Alt + Delete', zodat 'Windows Taakbeheer' verschijnt. Ga vervolgens naar het tabblad Processen, en zie dat SABnzbd.exe in de lijst voorkomt: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
wdk Geplaatst November 16, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 16, 2006 hmm daar staat ie dus niet tussen.. ??? maar ik klik wel gewoon op SABnzbd.exe die in die map staat en dat flitsende schermpje krijg ik ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Polderpinda Geplaatst November 20, 2006 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2006 Heb precies hetzelfde probleem , dubbelklik op SABnzbd.exe krijg een klein dos schermpje (lijkt het op) even in beeld en kijk ik dan bij crtl+schift+Esc dan staat prog niet in de lijst. Niet helmaal een 0 op Pc gebiedt dus waar ligt het probleem. Heb tevens XP up-to-date. IE versie is 6 dus dat moet voldoende zijn wil nog niet aan IE& beginnen als je het erg vind. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
eD.winn Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Delen Geplaatst November 21, 2006 had ik ook 1 uur geleden ofzo moet je later gewoon opnieuw proberen tenminste bij mij deed hij het toen wel weer O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
hobbie2 Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2006 je firewaal staat nog niet goed denk ik . bij norton firewall - opties - firewall - webinhoud - site toevoegen voeg hier sabnzbd in dan moet het werken ik had het zelfde probleem bij mij doet hij het nu wel veel sucses Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie