bambi1515 Geplaatst November 13, 2006 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 13, 2006 hoi mensen. in de afgelopen week , heb ik op deze website ongelooflijk veel tijd gestoken met portforward conf. Het lukte niet! :buck: mijn gemiddelde snelheid blijft steken op 20 kb/s ongeacht of het utorrent of bittornado is. Toevallig heb ik in het weekend een ingeving gekregen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? ik heb de gemakkelijkste oplossing voor degene die moeite heeft met zijn portforward, router etc. er zijn 2 opties: Als je student bent, ga naar de itc hulpkamer op je hbo of universiteit, waar de studenten je zullen helpen met gratis computer advies etc. de tweede optie is contact nemen met de professionele mensen via http://www.rentawhizzkid.nl/ . nadeel is dat ze 40 euro per uur kosten. voordeel is dat ze bij jouw thuis langskomen en alles klaarmaken voor je. Voor alles hebben ze een oplossing(kost wel geld :'(. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 13, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: December 19 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 13, 2006 Tja.. goudentip... jammer dat het geldkost zo een goudentip. :cool2: Wil je echt een goudentip? Geef je probleem goed aan: Welke software gebruik je? Welke versie? Wat voor type router heb je staan? Wat heb je al geprobeerd. Vaak kunnen we met dit soort info al veel helpen. Maar helaas valt niet alles te verhelpen en dan kunnen die wizzkids langskomen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Erwin. Geplaatst November 14, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 14, 2006 idd soms hebben we egt veel meer info nodig ik heb ook ict beheer gestudeert en ben nu systeembeheerder ( op papier ik studeer nu nog Communication and multi media design) dus kan egt wel veel alleen het probleem is te weinig info kun je nix mee als een klant langs komt met zn hardware kun je t zelf zien maar via een forum word het al lastiger en dan cker zonder al te veel info. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie