Gast bagger Geplaatst Augustus 1, 2005 Delen Geplaatst Augustus 1, 2005 Hallo mensen, Ik zit met een probleem, ik heb een leuke film gedownload, maar nu kom ik er achter dat het geluid iets voorloopt op de film, dus het geluid loopt niet gelijk met de film. Irritant om naar te kijken dus... Nou vraag ik me af : is hier iets aan te doen, of moet ik een andere proberen te downloaden alvast bedankt ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Augustus 1, 2005 Delen Geplaatst Augustus 1, 2005 Ik denk dat dat zo omslachtig zal gaan dat je beter een andere versie kan downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Augustus 2, 2005 Delen Geplaatst Augustus 2, 2005 Het kan gedaan worden, maar dan heb ik eerst wel ff wat meer info nodig. Wat voor een bestand is je film? En wat voor audiostream zit er in? Als je het makkelijk wilt houden is het beter om een nieuwere versie te downloaden ja :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bagger Geplaatst Augustus 3, 2005 Delen Geplaatst Augustus 3, 2005 Het is een .avi bestand, en waar kun je precies vinden wat voor audiostream er in zit?... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Edgehead Geplaatst Augustus 5, 2005 Delen Geplaatst Augustus 5, 2005 Heb hetzelfde probleem gehad. Probeer je film eens te openen met het programma \"crystal player\" hierin ziiten verschillende opties (onder options) om dergelijke problemen te verhelpen. Het programma zegt bovendien zelf dat er problemen zijn en dewelke... tis bovendien ook een heel gemakkelijk programma om ondertitels tot te voegen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Edgehead Geplaatst Augustus 5, 2005 Delen Geplaatst Augustus 5, 2005 Heb hetzelfde probleem gehad. Probeer je film eens te openen met het programma \"crystal player\" hierin ziiten verschillende opties (onder options) om dergelijke problemen te verhelpen. Het programma zegt bovendien zelf dat er problemen zijn en dewelke... tis bovendien ook een heel gemakkelijk programma om ondertitels tot te voegen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.