NaBiLo Geplaatst November 11, 2006 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2006 He iedereen Ik had even een vraagje over het branden van een gedownloade film op dvd. Ik heb een aantal films gedownload via een p2p netwerk. Is allemaal goed gelukt en ik krijg deze film in een bepaalde map. Allemaal goed en wel. Nu heb ik een programma (MYDVD) om videobestanden, eventueel bewerkt, op dvd te zetten. Dit heb ik geprobeerd, alleen geeft mijn programma aan dat de films te groot zijn. Zo heb ik een film van 84 minuten die niet op dvd wil, terwijl op de hoes staat dat deze 120 min. kan hebben. Bestaat er een bepaald programma dat ik deze film als het ware pers in grootte? Dat ik dus meerdere films (120 min totaal) op 1 dvd kan zetten? Laat t me aub weten want ik heb hier echt geen verstand van... ALvast bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
yihaa Geplaatst November 11, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst November 11, 2006 Om samen te voegen VirtualDub uit de DukeN downloads? Als het AVI bestanden zijn dan converteren naar mpeg2 om te kunnen branden op DVD.Evt.files laden en aanpassen aan DVD5 formaat met DVD shrink(file mode).Als het een Iso of image is eerst mounten in daemontools of alc 120% en dan laden en aanpassen in shrink(load disc en select virtual player) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie