arie007 Geplaatst November 11, 2006 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2006 Ik heb diverse films met virtual dub de juiste ondertiteling toegevoegd. Dit ging prima, tot ik een paar films wou doen en het geluid en de ondertiteling alles door elkaar liep. Ik heb toen na zoeken het geluid apart opgeslagen met full compression etc... echter als ik dit doe, en hem dan als avi opsla is deze ineens 3 gigabyte ofzo?? hoe ken ik dit instellen dat hij gewoon niet zo bizar groot word???? wat doe ik verkeerd??? arie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Pietje8501 Geplaatst November 12, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 12, 2006 heb je dat vroeger met die andere films nooit gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Michiel Geplaatst November 29, 2006 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst November 29, 2006 als je de film inlaad in Vdub en vervolgens compimeerd onder het tab "video£ naar mpeg4-low motion en het geluid op full processing moet je hem eerst even afspelen om te kijken of ie goed is. dan de ondertiteling inladen (nadat je deze gecontroleerd hebt mbv subsync en subtitletool, te downen onder "downloads") kun je audio wijzigen in direct stream copy. zo wordt het AVI bestand minder groot, maar zal altijd groter worden dan het originele AVI bestand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst November 30, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst November 30, 2006 michiel, ik moet even zeggen dat je goed bezig bent O0 O0 O0 :cool2: O0 O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie