Gast jaap 2005 Geplaatst November 10, 2006 Delen Geplaatst November 10, 2006 hoi ik heb geen geluid bij films. op mijn tv. heb wel geluid op de pc hoe kan dat nou. ik moet ze klone en dat werk goed. mooi beeld. mijn pc staat in de kamer. en 4 meter achter mij de tv. het gaat draad loos. weet iemand hier een oplosing voor? gr jaap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Pietje8501 Geplaatst November 10, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 10, 2006 zit je av-kabel wel mooi in + scart, was bij mij het geval, zat er maar half in alleen geluid, geen beeld :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Gast jaap 2005 Geplaatst November 10, 2006 Delen Geplaatst November 10, 2006 zit er alle maal goed in. ik heb wel beeld. maar geen geluid. ja bromen dat is al gr jaap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst November 13, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst November 13, 2006 kun je met je draadloos verbinding dan geen golflengte ofzo instellen? zou in de handleiding van je apparaat moeten staan als het goed is :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Okkie Geplaatst November 30, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/30/06 Status: Offline Actief: September 30, 2013 Delen Geplaatst November 30, 2006 Mijn lifetec/medion -setje geeft redelijk beeld van pc naar tv door. Heb echter niet bij alle films geluid; wel op de computer, maar niet op de TV. Als het nu bij alle films het geval zou zijn, wist ik dat waarschijnlijk iets niet goed is aangesloten/ingesteld. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? mzzl ok Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie