Schouten Geplaatst November 9, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 9, 2006 Hallo, Ik heb een probleem.. Ik heb een omgebouwde ps2 en nu wilde ik een ps2 spel branden. Ik heb het spel pes6 gedownload via bitlord en deze ook uitgepakt tot een iso bestand en deze naar de harde schijf gekopieerd.. Toen wilde ik het spel op een dvd zetten zodat ik het kan spelen op de ps2.. Dit werd echter een probleem.. Ik had het geprobeerd met DVDdecrypter, alle handleidingen gevolgd (zo laag mogelijk branden, gebrand met een dvd-r van tdk) maar nog steeds pakt mijn ps2 het spel niet.. Ik vraag me af wat ik nu fout doe, want ik heb het verschillende keren geprobeerd maar niks werkte.. Graag hulp gevraagd bij dit probleem!! Gr. Schouten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Pietje8501 Geplaatst November 9, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 9, 2006 ik denk dat je dat iso-bestand niet mag uitpakken? (verbet indien fout aub) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Erwin. Geplaatst November 9, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 9, 2006 je moet de iso branden als een image of je kan idd de iso uitpakken tot je ammel rare bestandjes krijg en die kan je als data branden. maar het is aan te raden om gwoon de iso te branden als een image dan worden die rare bestandjes automatisch op de dvd gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie