Hipkip Geplaatst November 8, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/06 Status: Offline Actief: September 28, 2013 Delen Geplaatst November 8, 2006 Hallo, Ik heb een game gedownload met GrabIt maar er ontbreken een paar .rar bestanden die standen er niet mee bij bij de download lijst die ik kon downloaden. Hoe kan ik die bestanden krijgen? Als dit niet kan kan iemand dan mij vertellen hoe ik van te vore voor ik een download start kan zien of alles compleet is? Alvast bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Wesley Geplaatst November 8, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 8, 2006 als je de download van ftd heb vandaan gehaald moet je gewoon om pars vragen check anders ff links in het beeld leren downloaden en dan FTD maar als je het niet met ftd heb gedaan moet je ff checken of er genoeg pars bij zitten zoja open het par2 bestand met quickpar en hij zal de overige data maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Pietje8501 Geplaatst November 9, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 9, 2006 welke game is het en welke heb je nog nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie