Gamla Geplaatst November 7, 2006 Bijdragen: 86 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/06 Status: Offline Actief: April 13, 2015 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2006 Hey mensen, ik ben Martin en mijn inlognaam in Gamla, ik keek al af en toe op Duken.nl voor download tips en heb er veel aangehad. Het leek me wel handig om me te registreren en nu ik toch bezig ben kan ik ook wel ff een vraag plaatsen. Ik heb een internetsite bij www.come2me.nl gewoon standaard gastenboek foto's forum kun je erop zetten alleen filmpjes kun je er niet op zetten. Weet iemand misschien een site waarmee je dit erop kunt zetten of een internetsite als come2me waar dit wel mogelijk is? Alvast bedankt vriendelijke groet Martin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 86
Wesley Geplaatst November 7, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 7, 2006 Hey Sunny en Gamla Gamla als je naar www.youtube.com gaat en dan een leuk filmpje uitzoekt. zou daar rechts van het filmpje embed moeten staan die zet je in het script van je site en voila een filmpje op je site. je kan daar ook je eigen filmpje uploaden en kan je het ook zo doen om je eigen filmpje te krijgen het enige nadeel is dat het watermerk van youtube op je filmpje staat. er zijn vast nog progamma's die dit makkelijker maken maar die ken ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 8, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 8, 2006 :welkom: bij de club! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gamla Geplaatst November 8, 2006 Bijdragen: 86 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/06 Status: Offline Actief: April 13, 2015 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 8, 2006 Hey Wesley,, bedankt voor je tip het is me nu gelukt ik ben een site voor me voetbalteam aan het maken ( www.vvoudehaskeb1.tk ) staat nog niet zo veel op maar vanavond ga ik alle foto's en filmpjes van de laatste 2 wedstrijden erop zetten. Bedankt gr Gamla Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 86
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie