sunny44 Geplaatst November 7, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 7, 2006 Hallo allemaal ik ben Henk en heb de gebruikersnaam sunny44,ik ben een grote filmfan en vindt het leuk om films te downloaden. Ik heb direkt ook een brandende vraag, ik krijg bij shrink de melding erro:\cannot connect TRF en dus wordt de dvd niet gebrand,kan iemand mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
yvon Geplaatst November 7, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst November 7, 2006 hoi sunny44 Het kan liggen aan je nero ik weet niet welke je hebt maar ik heb hier iets gevonden dat nero en shrink het niet goed doen nadat je bv nero hebt geupdate of zo, Maar kijk hier eens na mischien kan het je helpen. http://forum.digital-digest.com/showthread.php?t=62465 Of haal shrink er eens af en download hem eens opnieuw. Enne vergeet het bijna om te zeggen maarrrreeee WELKOM HIER OP DUKEN O0 O0 YVON Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 8, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 8, 2006 :welkom: bij de club! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
yvon Geplaatst November 8, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst November 8, 2006 hoi. De vraag is opgelost nero is opnieuw geinstalleerd heb een persoonlijk emailtje gehad dat het dus toch aan nero lag. IK vermeld dit omdat het handig is om het te weten voor als er meer mensen zijn die het probleem ook hebben . IK het emailtje wat sunny44 naar me had verstuurd was met de mededeling nero opnieuw instaleren. Toen was het probleem opgelost. Toppie gedaan hoor sunny44 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie