repelsteeltje113 Geplaatst Juli 30, 2005 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 30, 2005 hey een vraagje. kan i games downloaden die normaal enkel op xbox of playstation2 uitkomen zoals bv. metal gear solid 3. en die dan gewoon op de pc spelen of gaat dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Gast itchy Geplaatst Juli 30, 2005 Delen Geplaatst Juli 30, 2005 Hallo.... Alles kan, maar dat volgens mij niet. Spellen die uitsluitend voor een console gemaakt zijn, doen het niet op op een pc, want da\'s gewoon een heel ander systeem. Ik zie ook wel eens games die ik graag zou willen hebben, zoals Halo2, maar je kan eigenlijk niets meer dan wachten tot ze een pc versie uitbrengen. Ro(lators) & de groenten itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
repelsteeltje113 Geplaatst Juli 31, 2005 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 31, 2005 ok thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.