wendy17 Geplaatst November 5, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/05/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 5, 2006 hallo Even geleden heb ik het uitbereidingspakket PETS voor de Sims 2 gedownload. Ik heb het gedownload via een torrent van mininova en met bittorent. Nu is het downloaden voltooid en staan er heel veel bestanden in een map. Het zijn voor de helft winrar bestanden en voor de andere helft rare bestanden zoals: rld-s2pe.r34 en rld-s2pe.r35 Weet iemand hoe ik nu sims 2 pets kan spelen want ik weet niet wat ik met deze bestanden aanmoet. Alvast bedankt!! O0 Wendy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Wesley Geplaatst November 5, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 5, 2006 pak 1 van de rar bestand uit met winrar en dan zal er een image file uitkomen en mount die met deamon tools Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
wendy17 Geplaatst November 7, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/05/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 7, 2006 Hallo mensen, Het is me gelukt om Sims 2 Pets te installeren op mijn computer, maar hoe speel je het spel nu?? Als ik op het icoontje van Sims 2 Pets klik, krijg ik de volgende melding: Controleer of de disc van De sims 2 Huisdieren in de cd/dvd-romspeler is geplaatst, kies OK en start de applicatie opnieuw. Je kunt de sims toch ook spelen zonder hem te branden op een schijf?? Hoe doe je dit?? Alvast bedankt O0 Wendy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst November 7, 2006 Delen Geplaatst November 7, 2006 je moet eerst een crack plaatsen dit is een bestandje dat er voor zorgt, dat het spel niet ziet dat jij een gedownloade versie van het bestand hebt. cracks kan je downloaden op www.gamecopyworld.com het bestandje plaats je vervolgens in de installatie map van de sims 2 pets. deze staat onder C:/program files/EA games/sims (daar ongeveer ) succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
koen2 Geplaatst November 24, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 24, 2006 Ik zit met het zelfde probleem als wendy17 maar ik weet nu niet welke crack ik moet hebben van gcw want ik heb er een geprobeerd (multilanguage versie) en dan krijg ik een exe bestandje en nog steeds werkt het niet als ik dat in de installatiefolder van sims 2 huisdieren zet kunnen jullie mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie