georgie Geplaatst November 4, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 4, 2006 hallo mijn forumnaam is georgie en ik ben op deze site gekomen omdat ik graag wil leren films te downloaden en muziek ik ben 37 jaar en heb een lief zoontje van 7 ik hou heel veel van documentaires en interessante films waar je wat van leert. Ach je bent nooit te oud om te leren!! In ieder geval groetjes aan iedereen die dit leest ^-^ georgie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
yihaa Geplaatst November 4, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst November 4, 2006 Ga naar DukeN downloads install een vd bittorrent programmas en je bent lid vd downloadclub!!! Kom je er niet uit dan topics lezen mbt je proggie. Veel plezier op Duken! ;D yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie