Sabbel Geplaatst November 4, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 4, 2006 De zoveelste vraag over ondertiteling. Ik gebruik een geregistreerde versie van het programma Convertxtodvd. De ondertiteling wordt er automatisch bij gedaan door het programma als ik het dezelfde naam geef als de film. Maar als ik alles heb geconverteerd zie ik geen ondertiteling. Ik heb ook al geprobeerd om de positie van de ondertiteling iets omhoog te doen. Maar het is er echt niet als ik het heb geconverteerd en gebrand. Het is niet dat ik het nog apart moet aanklikken met mijn afstandsbediening. Is er soms nog een ander programma wat je hiervoor nodig hebt in combinatie met Convertxtodvd. Bijvoorbeeld VobSub of FFDshow...? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Pietje8501 Geplaatst November 4, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 4, 2006 Ik gebruik winavi, ook geregistreerde versie, van alle formaten naar alle formaten, geen geharrewar alles is lekker duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
WuLLe Geplaatst November 6, 2006 Bijdragen: 119 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 6, 2006 Heb je de film en de ondertiteling wel in dezelfde map staan? Ik gebruik namelijk ook convertXtoDVD en heb totaal geen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 119
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie