tjeu Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 2, 2006 hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit forum en wou graag weten hoe ik download met MIrc , ik heb alle handelingen gevolgt en alle instellingen en weet nu hoe ik moet downloaden. Maar ik probeerde het daarjhuist voor de eerste keer , ik plakte de link in het chatvenster en kreeg dit: DCC Get of (Scorpio) (oppr)Webroot.Spysweeper.v3.5.0.194.Multilanguage.Retail.Regged.cracked.WORKING.rar from (WX)-XDCC-998 incomplete (unable to connect) Het bestandje dat ik wou downl. is spysweeper... Alle hulp is welkom wat dit wil zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 2, 2006 Blijkbaar heb je een dode bot. Dit omdat je de melding krijgt "(unable to connect)" Probeer eens een andere bot. Misschien is dat het probleem. Enne... :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
tjeu Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 2, 2006 Hartelijk dank voor de hulp. Is wel leuk dat de respons zo vlug is. Wel nog een vraagje 1) Wat is een dode bot? 2) ik dacht dat irc spy , de meest recente downloads bied?, ik download altijd op www.forumw.org en daar krijg ik bev. links van Lost die de avond ervoor zijn uitgezionden al de dag erna. maar op irc staat er zelfs van seizoen 3 nog maar 1 link :s terwijl ze al aan aflevering 5 zitten... thanks voor respons Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Pietje8501 Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 2, 2006 een dode bot houdt in dat de uploaders van het bestand lang niet actief zijn geweest of dat er alleen maar leechers zijn. Of dat er te weinig mensen zijn die je download "sponsoren". Bij je volgende vraag kan ik gn antwoord (helaas) plaatsen omdat ik persoonlijk gn irc gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 3, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 3, 2006 Ircspy is inderdaad een goede maar helaas zijn ook de bots die vanaf deze website komen niet altijd online. maar heb je dit probleem bij alle downlaods die je aanvraagt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie