seipsje Geplaatst November 1, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 1, 2006 Hallo Allemaal, Ik heb vandaag een playstation slide card gekregen met een frontje. Had van bittorrent al een MagicSwap pakket gedownload met dvd en cd. Vol goede moed aan de gang om mijn ps2 spellen te spelen. Maar krijg alleen maar een scherm met Plaats een Playstation of Playstation 2 disc. Helemaal niks anders. Ga dan met de swapcard volgens de beschrijving lang de lade en haal de cd eruit en dan wissel ik de cd weer met een backup. Druk daarna op X maar hij doet niks. Iemand een idee? Mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Erwin. Geplaatst November 1, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 1, 2006 je heb de cd en dvd gedownload en gebrand ? ja daar gaat het dan fout. die zijn namelijk niet te branden die worden geperst vandaar dat je bij de originele circels erin ziet lopen. ik ben bang dat je ze tog zult moeten kopen. bij www.psxshop.nl kun je ze los kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
seipsje Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 2, 2006 Oh Jammer. Was leuk geprobeerd maar zal ze dan wel orgineel bestellen. En trouwens waar kun je goed playstation spellen vandaan halen? Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 2, 2006 Je kan er veel vinden op bittorrent. Via bijvoorbeeld thepiratebay.org : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
seipsje Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 2, 2006 Gebruiken jullie zelf ook de swap magic of hebben jullie heb gemod? Heb nu wel die slide cards en een flip flop cover maar moet nu voor 30 euro nog de cd's kopen. Is dit het waard of kan ik nog beter gewoon ombouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
leonpwner Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 2, 2006 Ik ben ook van plan om het voor mijne te kopen maar is het het waard? voor mijn geld.. werkt het écht? Groeetjes Leon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Erwin. Geplaatst November 2, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 2, 2006 hey, ik gebruik nu al bijna 2 jaar de slide card en vind hem perfect werken ik heb hem toen gekocht omdat me playstation net 2 weken oud was en als je er een chip in laat solderen ben je de garantie kwijt. bij de slide card word er niets aan je ps2 gedaan. dus is hij nieuw raad ik je aan de slide card te gebruiken. ten 2 is belangrijk de kosten slide card compleet pakket kost 35 euro d8 ik en goede mod chip kost al rond de 100 euro het enige voordeel van de mod chip is dat je nie elke keer als je een spelleke wil spelen je met die slide card en boot dvd aan de gang hoef. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie