smartass Geplaatst Oktober 31, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 31, 2006 ik weet niet of hier iets van klopt... maar dit vond ik in m'n mailbox.. Onderwerp: BELANGRIJK !! De komende dagen, moet je heel erg alert zijn! "Open onder geen voorwaarde een mail met als bijlage "Invitation" van wie dan ook". Het is een virus, die de "Olympische Fakkel" opent en de hele C-schijf van je computer leeg "brandt". Dit virus ontvang je van iemand, die jouw e-mail-adres in zijn/haar maillijst heeft staan (het kan gewoon van een bekende zijn, die zonder dat hij/zij het weet, 'gebruikt' wordt, daarom moet je deze mail naar al jouw contacten sturen. Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen, dan de virus te openen. Als je een mail ontvangt met als onderwerp "invitation", en dit komt van een vriend/in af, open het aub niet en zet direct je computer uit. Dit is het ergste virus, = volgens CNN, en het is bevestigd door Microsoft, als het meest vernietigende virus ooit. Het virus is gisteren ontdekt door McAfee, en er is op dit moment geen "cure (medicijn)" voor dit soort virus. Dit virus vernietigt simpelweg de 0-sector van je harde schijf, waar 'het-openen-de-informatie-van-de-harde-schijf' begint. STUUR DEZE E-MAIL NAAR IEDEREEN, DIE JE KENT, JE ZULT ONS ALLEMAAL EEN PLEZIER DOEN Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Gast Dusszz Geplaatst Oktober 31, 2006 Delen Geplaatst Oktober 31, 2006 Heb deze paar weken geleden ook in me inbox gehad. Weet ook niet of het waar is (heb er zelf gelukkig nog geen last van gehad) , maar je weet maar nooit Goed dat je het hier plaatst O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst November 1, 2006 Delen Geplaatst November 1, 2006 "toelichting VirusAlert.nl - Dit bericht is onwaar, het betreft een hoax. " http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=253&name=Olympische%20fakkel%20hoax niets om bang voor te zijn dus, het is gewoon een grap van iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst November 1, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst November 1, 2006 hmm jammer :-X, dacht al even dat daar het crashen van mijn pc vandaan kwam :duivel: (weet daar nog steeds niet de oorzaak van :-\) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie