misty Geplaatst Oktober 29, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Oktober 29, 2006 hoi heb rar bestanden mat de naam abs-potcdmc-2 ????En krijg dit niet uitgepakt met rar want staat dan is corrupt file. :-\Wie kan me dat uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Erwin. Geplaatst Oktober 29, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 29, 2006 wat zou het moeten zijn een film ofsow ? en hoe groot is het bestand ? corrupt file betekent meestal dat hij iets mist of beschadigt is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
misty Geplaatst Oktober 29, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Auteur Delen Geplaatst Oktober 29, 2006 Ohhh,ja is een film pirates of the carribean twee,en kan nu beter weggooien dan als ie beschadigd is.PFFF is da wa heeft 10 uur geduurd voor ie binnen was goh balen.Was meer dan 1g zijn twee cds.maar das pech dan bedankt voor je hulp groetjes. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
WuLLe Geplaatst November 6, 2006 Bijdragen: 119 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 6, 2006 Als je de bestanden even door quickpar laat controleren kan je zien welke beschadigd of missend zijn. Ik weet niet waar je mee hebt gedownload maar als je het 'corrupte' bestand opnieuw apart kan downloaden moet je dat eens proberen. Helpt bij mij op de een of andere manier heel vaak O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 119
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie