Marcel1324117093 Geplaatst Oktober 26, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 HAllo, Ik ben Marcel en sinds kort download ik, tot tevredenheid, met Shareaza. Hier kun je ook torrents mee downloaden. Nu heb ik met sommige bestanden het probleem dat ik heel langzaam download, maar verschrikkelijk loop te uploaden. (ratio 1: 3 en in het extreemste geval zelfs 11 mb van de 130 down en al 330 up). Is dit een bekend iets of doe ik iets fout. Verder staan mijn downloads vaak in een wachtrij, heeft dit gewoon te maken met het feit dat het een populaire download is? Daarnaast wil ik zelf torrents maken kunnen jullie me uitleggen hoe ik dat doe? Is daar een programma voor ? Ik gebruik de torrents vooral voor muziek. Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
yihaa Geplaatst Oktober 26, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 Ik heb shereaza ook lange tijd gebruikt en zie in jouw verhaal niets bijzonders! Normaal dus. Als je zelf torrents wil maken kun je evt. 'Make Torrent'gebruiken. Hier meer info(http://torrentmind.com/guide_nl.html) Na het proberen van enkele andere bittorrent proggies zoals azareus en bittornado ben ik nu bzg met Utorrent en die bevalt mij het beste! In Utorrent zit ook een ingebouwde functie om torrents te maken en uploaden! :cool2: yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Erwin. Geplaatst Oktober 26, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 je kan je upload limiteren dat wil dus zeggen dat jij bv maar max. 50 Kb/s kan uploaden dan upload je langzamer en zou je eventueel sneller moeten downloaden. maa omdat je uploadlangzamer is upload je minder en zal je ratio meer in de buurt van 1:1 moeten komen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie