Gast jezus Geplaatst Oktober 26, 2006 Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 Ik heb de Sims 2:Huisdieren gedownload en gebrand..maar ik kan de cover nergens vinden...weet iemand waar ik de voor- en achterkant van het cd-doosje kan vinden...alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Oktober 26, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 ik doe altijd google image search en dan gewoon zoeken wel dan heb je de meeste keuze, en ook bijv het gamecube logo ofzo erbij! even in je photo-prog op maat maken en klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast Dusszz Geplaatst Oktober 26, 2006 Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 al gekeken op www.cdcovers.cc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast jezus Geplaatst Oktober 26, 2006 Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 ik wil een nl cover en voor-en achterkant Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sebasjuh Geplaatst Oktober 27, 2006 Delen Geplaatst Oktober 27, 2006 Volgens mij komen die nieuwe games toch uit in dvd hoesjes?? Dus een cd formaat lijkt me sowieso al wat moeilijker aankomen..... maar cdcovers.cc heeft veel hoesjes en de nl stond daar nog niet op dus ik denk als je echt perse de nederlandse wilt moet je toch even wachten tot iemand daar de nederlandse cover upload. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yihaa Geplaatst Oktober 27, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 27, 2006 Op deze site staan ze vaak in het file v.d torrent. (http://www.dreamplace.org/) Voor die v jou de nl voorkant in ieder geval yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Gast jezus Geplaatst Oktober 27, 2006 Delen Geplaatst Oktober 27, 2006 ja ik download daar ook...maar kwil ook de achterkant Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
maxke006 Geplaatst November 21, 2006 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 21, 2006 Kijk eens hierop: http://www.dvd-covers.com/ Als je in al die sites nog geen cover voor sims vind, dan zul je nog ff moeten wachten. greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie