Gast Remy Geplaatst Juli 26, 2005 Delen Geplaatst Juli 26, 2005 Vraagje: Ik heb een deel van Friends gedownload maar na het uitpakken bleek het om een \"ogg\" bestand te gaan. Ook was de ondertiteling die er bij zat geen srt bestand, maar een soort kladblokje. Is er iemand (vast wel ) die weet wat ik hier mee moet doen om de ondertitels er bij te kunnen krijgen en het daarna te kunnen branden en of kijken? De bestanden zijn ongeveer 180 MB groot en er moet één seizoen op een DVD kunnen ( 25 afleveringen x 180mb = 4,5GB ). Downloaden lukt me aardig, maar ben niet zo\'n held met de brander... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Juli 26, 2005 Delen Geplaatst Juli 26, 2005 Een OGG bestand is geen video...maar audio! Misschien moet je de extensie veranderen naar AVI, want OGG is echt alleen audio, geen video. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.