jwfrancke Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 Ik heb The da Vinci Code gedownload en uitgepakt en dit zijn twee "windows film" bestanden. Hoe voeg ik deze samen en kan ik ze op een DVD branden? En weet iemand toevallig ook hoe ik een erbij gedownloade subtitle eronder krijg? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Oktober 25, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 25, 2006 waarschijnlijk zijn dit gewoon twee avi's. dus kijk even hier! KLIK KLIK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
jwfrancke Geplaatst Oktober 25, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 25, 2006 Nee het zijn geen avi's, dat is het gekke. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
yihaa Geplaatst Oktober 25, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 25, 2006 Waarschijnlijk wmf. Converteren naar mpeg2 en dan met nero samanvoegen en branden.(wmf naar mpeg2 dus) Als je een suite hebt en niet alleen burningrom tenminste! Kan ook op de tijdslijn van een filmprog.zoals bv adobe premiere elements. yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie