Morv Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 Hallo, Ik heb alcohol 120% gedownload en ik heb een brander gekocht benq.Dus nu wil ik een film op een dvd-r zetten van mijn harde schijf.Ik heb al heel veel dingen geprobeert alleen ik kom er niet achter hoe het moet.Kent iemand een site of weet iemand zelf hoe het moet, want aan die handleiding heb ik niet echt veel. :redface: Ik ben nu aan het proberen alleen er staat dat hij aan het wachten is voor een schijf... Iemand enig idee ??? XxX Morv Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst Oktober 24, 2006 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 wat voor bestanden zijn het die je op de dvd wilt plaatsen?? is het een image of zijn het .vob bestanden of is het iets anders?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Morv Geplaatst Oktober 25, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 25, 2006 Heeyy Ik heb geeen idee Het is de film just my luck Er staat bij de titel van de film : Just.My.Luck[2006]DvDrip[Eng]-aXXo Maar ik denk dat het een Xvid bestand is of een MPEG bestand.. Als 1 niet bestaan dan is het de andere:p Bedankt XxX .. Morv Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Oktober 26, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 26, 2006 zet het bestand even om naar een dvd bestand door convertx2dvd en branden met nero! zou geen (weinig) probleem mogen zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie