vr39 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 Hallo, ook ik ben helemaal nieuw in het download circuit. Na veel puzzelen en proberen heb ik inmiddels 2 films gedownload, maar die bestaan beiden uit 2 mappen. Nu heb ik 2 vragen: 1) hoe krijg ik die 2 mappen netjes achter elkaar op 1 DVD gebrand? en 2) Moet ik eerst 1 bestand hiervan maken voordat ik met de ondertiteling begin? Een hele andere vraag: het plaatsen van ondertiteling lijkt me een behoorlijk karwei. Is dit altijd nodig, of zijn er ook films te downloaden waar Nederlandse (of meerdere) ondertiteling automatisch bijzit? :-[ Thanx! Groetejs, VR Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Eagles Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 om met de tweede vraag te beginnen, vaak zijn er al films te vinden waar de nederlandse ondertiteling al instaat! dit staat meestal in de naam van het bestand. bijv NL Sub, of ned ond of zoiets om die twee avi"s (althans daar ga ik vanuit) op een dvd te zetten is ook een programma! avi joiner klikklik daarna wel even de bestanden omzetten naar dvd-files met avi2dvd of convertx2dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
vr39 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 Thanx! ik heb inderdaad de beide mappen/bestanden goed aan elkaar kunnen koppelen... Nu de ondertiteling nog... :-\ Voor de Da Vinci Code staat er wel een submap met Subs, waar Nederlands tussen zou moeten staan, ik krijg 'm alleen met VLC Media Player nog niet zover dat ik ze goed gekoppeld krijg... Ik zal het forum verder afspeuren, maar als iemand enig idee heeft? Please let me know! Thanx! VR Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Eagles Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 ga anders even naar www.ondertitel.com en haal daar de nederlandse ondertitel vandaan! of kijk even of je een nederlandse sub los kunt vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
vr39 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 :redface: Uhhh... Tja, ik heb de ondertiteling wel gevonden, maar dan krijg ik een zipbestand en weet ik eigenlijk niet goed wat ik nu moet doen. Wegens groot onderhoud zijn de tutorials op de site www.ondertiteling.com niet bereikbaar > Het gaat geloof ik wel even duren... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
yihaa Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 Hoi er staan wat topics hierover op DukeN. Oa dit proggie zou je kunnen gebruiken. (http://downloads.vnunet.be/download/multimedia/bsplayer/_1171.html) yihaa O ja het zipje even uitpakken met Winrar of 7 zip en in een voor af gemaakte doelmap plaatsen. Lees handleiding bovenst. prog.en topics voor meer! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Eagles Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 je zip bestandje kun je uitpakken door er met de rechtermuisknop op te klikken en dan kiezen voor extract here of / hier uitpakken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie