vr39 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 Hallo, ook ik ben helemaal nieuw in het download circuit. Na veel puzzelen en proberen heb ik inmiddels 2 films gedownload, maar die bestaan beiden uit 2 mappen. Nu heb ik 2 vragen: 1) hoe krijg ik die 2 mappen netjes achter elkaar op 1 DVD gebrand? en 2) Moet ik eerst 1 bestand hiervan maken voordat ik met de ondertiteling begin? Een hele andere vraag: het plaatsen van ondertiteling lijkt me een behoorlijk karwei. Is dit altijd nodig, of zijn er ook films te downloaden waar Nederlandse (of meerdere) ondertiteling automatisch bijzit? :-[ Thanx! Groetejs, VR Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Eagles Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 om met de tweede vraag te beginnen, vaak zijn er al films te vinden waar de nederlandse ondertiteling al instaat! dit staat meestal in de naam van het bestand. bijv NL Sub, of ned ond of zoiets om die twee avi"s (althans daar ga ik vanuit) op een dvd te zetten is ook een programma! avi joiner klikklik daarna wel even de bestanden omzetten naar dvd-files met avi2dvd of convertx2dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k