rsvk44 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 Hallo, ik heb gisteren prey gedownload en kreeg een .rar bestand. Dat was geen enkel probleem want ik heb winrar. Maar daarna kreeg ik Prey.c00 ,Prey.c01, Prey.c02 t/m .c71. Dat was al een onbekend bestand voor mij dus ging ik kijken op duken en dan na het downloaden. Het type bestand stond er gelukkig bij en stond dat ik dat met winrar gewoon moest uitpaken. Oke ook geen probleem, ik had Prey.c00 uitgepakt, iedereen weet dan dat hij de rest ook uitpakt. Maar toen kreeg ik een raar bestand genaamt .uha :'(. Heb 2 van die bestanden gekregen, alletwee 500 mb, ik denk dat ik die 2 moet branden.. Dat Prey dan uit 2 cd`s bestaat. Maar hoe kan ik het branden? Of wat moet ik er anders mee? Weet iemand wat van dit bestand af ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast Dusszz Geplaatst Oktober 24, 2006 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 kijk even op www.filext.com, even in de search blak invullen en dan krijg je alle eigenschappen + hoe je het bestand het beste kan branden succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
rsvk44 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 ik zal ff kijken in elk geval bedankt voor de snelle reachachi ( hoe je dat ook schrijf ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
rsvk44 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 nogmaals bedankt voor de snelle reactie. Maar ik kom uit op een programma die het kan uitpakken en inpakken.. Maar is het niet beter om zoiets te branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Eagles Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 kan de Universal Extractor 1.3 je hier niet mee helpen hier te vinden kliklik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
rsvk44 Geplaatst Oktober 24, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2006 bedankt alweer Alleen is het toch niet handig om het te branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
yvon Geplaatst Oktober 27, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Oktober 27, 2006 Hoi. Waarom probeer je het niet om te branden doe het dan op een RW dan kun je het er weer vanaf halen en heb je niks verknald. Probeer het eens lukt het geef je ons toch een berichtje dat het gelukt is of niet het is voor anderen weer handig om te weten als ze ook zo'n bestandje binnen krijgen. suc6 O0 We horen het nog wel.. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie