Kenji Robbert Geplaatst Oktober 22, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 22, 2006 Hoi, kheb een vraag betreft AoE 3, kheb ut spel gedownload via bittorrent als één bestand waarin 3 Cd´s zitten. Geopend met Winrar blijkt er één imagebestand in te zitten om CD1 te branden. Dit heb ik gedaan. Hij vraagt om CD2 maar daar heb ik geen image bestand van gevonden. Hetgeen dat op CD2 hoort te staan bestaat volledig uit muziekbestanden(net als CD3)hoe brand ik deze cd 2 en 3 zodat ze werken? MvG, Kenji Robbert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Tom Geplaatst Oktober 23, 2006 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 23, 2006 Wat is de extensie van die muziekbestanden? Het is mss mogelijk dat het helemaal geen muziekbestanden zijn, maar .dat files en Nero Mediaplayer zegt dat ie dat soort dingen kan spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Kenji Robbert Geplaatst Oktober 23, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 23, 2006 Hey, kheb hier een beeldscan van de map, volgens mij zitten er alleen mp3 bestanden in.. kheb ze ook een keer gewoon als map gebrand, maar deze map wordt niet herkent door CD1 [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie