Spring naar bijdragen

Age of Empire 3 spelen?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

kheb een vraag betreft AoE 3, kheb ut spel gedownload via bittorrent als één bestand waarin 3 Cd´s zitten. Geopend met Winrar blijkt er één imagebestand in te zitten om CD1 te branden. Dit heb ik gedaan. Hij vraagt om CD2 maar daar heb ik geen image bestand van gevonden. Hetgeen dat op CD2 hoort te staan bestaat volledig uit muziekbestanden(net als CD3)hoe brand ik deze cd 2 en 3 zodat ze werken?

MvG, Kenji Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat is de extensie van die muziekbestanden? Het is mss mogelijk dat het helemaal geen muziekbestanden zijn, maar .dat files en Nero Mediaplayer zegt dat ie dat soort dingen kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Hey, kheb hier een beeldscan van de map, volgens mij zitten er alleen mp3 bestanden in.. kheb ze ook een keer gewoon als map gebrand, maar deze map wordt niet herkent door CD1

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...