kimvandeguchte Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Elke keer als ik iTunes probeer op te starten geeft hij dit bericht.. Ik heb het al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar dat maakt niks uit Is er iemand die dit probleem ook heeft, en het heeft kunnen oplossen. Ik heb het programma namelijk nodig voor mijn iPod... [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Martijn Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 al geprobeerd te deinstalleren en daarna weer te installeren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
kimvandeguchte Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Heb ik geprobeerd, maar hij geeft hetzelfde bericht... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Martijn Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 wat voor bericht geeft hij als je itunes op wilt starten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
kimvandeguchte Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Er staat: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevindt deze map zich in de map Mijn muziek. Dan kan je alleen maar ok 'ok' klikken, en dan sluit het programma zich weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast Dusszz Geplaatst Oktober 20, 2006 Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 ik heb ook itunes, ik denk dat je gewoon zelf even een map aan moet maken in mijn muziek genaamd ' iTunes'' in die map zet je weer in map genaamd 'iTunes Music' dus het ziet er als volgt uit. Mijn documenten mijn muziek iTunes iTunes Music succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kimvandeguchte Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Ik heb geprobeerd een nieuwere versie te instaleren, 7.0 dacht ik. En deze maakt het bestand wel zelf aan in Mijn muziek, maar hij geeft alsnog hetzelfde bericht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Sinds waarneer speelt dit probleem? Heeft het wel eens gewerkt? Had je vlak voordat dit probleem zich voor deed software geinstalleerd of itunes geupdate? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
kimvandeguchte Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Dit probleem speelt al een tijdje, paar maanden denk ik... Het heeft voor de rest altijd perfect gewerkt. Ik heb iTunes nooit geupdate, of iets geinstalleerd vlak voordat dit probleem zich voordeed. Waardoor het probleem is begonnen weet ik niet, ik heb er toen ook niet verder naar gekeken omdat ik een ander programma van internet had gehaald (Music Match). Maar nu heb ik het iTunes nodig voor mijn iPod... Tijdens het installeren doen zich verder geen problemen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast mr van etten Geplaatst November 26, 2006 Delen Geplaatst November 26, 2006 Lees is goed, zoals duszzz zei, ik heb ok itunes en je moet die map die duszz zei aanmaken in mijn documenten en dan zalt wel goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
hacklier Geplaatst November 30, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 30, 2006 Wat je moet doen is het volgende (heb het zelf op een ander forum gelezen in het Engels): - klik op Start - Uitvoeren... - Typ in: 'regedit' - Ga naar: hkey_current_user - software - microsoft - windows - current version - explorer - shell folders - Dubbelklik op My music en voer hier de juiste directory in(let op de sterretjes): C:\Documents and Settings\*Je Naam*\My Documents\My Music - Ga naar hkey_current_user - software - microsoft - windows - current version - explorer - USER shell folders - Nogmaals dubbelklik op My music en de zelfde directory hierin(let op de sterretjes): C:\Documents and Settings\*Je Naam*\My Documents\My Music Hier de originele link waar ik het gevonden heb zie 11e post van nrendle: http://forums.ipodlounge.com/showthread.php?s=&threadid=12125 Ik hoop dat je hiermee geholpen bent! ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie