Spring naar bijdragen

seed in wachtrij?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik download via utorrent.. als mijn file 100% gedownload is staat er seed in wachtrij? Wat betekend dit?

Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

die film die je hebt gedownload waren daar genoeg peers en seeders?

Je kunt dit ook zelf zien in utorrent.

Want waarschijnlijk zijn er geen mensen meer die dit downloadn en dan sta je in de wacht dat op het moment er iemand is die het download je upload weer verder gaat.

En dat houd in in de wacht rij..

Ik raad je aan als je iets download ook eens te kijken of er genoeg mensens zijn die aan het seeden en peerders zijn.

Dan krijg je dus je download sneller binne en de upload gaat daardoor in één keer door.

Ik zou hem toch maar even laten staan tot dat er iemand is die het ook van jou wil downloaden .

Duurd dit een eewigheid raad ik je aan om een berichtje te sturen naar de operator van die site waar je het vandaan hebt, om te vragen of je er af kunt dan ben je er zeker van dat je dus geen waarschuwing krijgt.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...