richard1968 Geplaatst Oktober 16, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/16/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 16, 2006 Goedenmorgen, Mij naam is Richard en ik heb me als nieuw lid aangemeld. Ik nl. de nodige dingen te leren wat betreft het downloaden. Groetjes, Richard Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast sebasjuh Geplaatst Oktober 16, 2006 Delen Geplaatst Oktober 16, 2006 Welkom Richard. Om dingen te leren over downloaden ben je op het goede adres! Staan genoeg handleiding daarover op duken.nl. En mocht je ergens vastlopen kan je altijd hier op het forum terecht. Veel plezier hier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Bartz0r^ Geplaatst Oktober 17, 2006 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 17, 2006 welkom op DukeN.NL O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie