slivver Geplaatst Oktober 15, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2006 heb het spel ghost recon warcraft gedld.en geinstaleert als ik hem wil openen vraagt ie om de crash dvd/cd wat nu ben wel een leek op dit gebied :'(grtz peter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast Dusszz Geplaatst Oktober 15, 2006 Delen Geplaatst Oktober 15, 2006 je moet een crack plaatsen, een crack zorgt ervoor dat je pc denkt dat je een legale cd gebruikt. cracks zijn te downloaden op www.gamecopywolrd.com vervolgens moet je de crack plaatsen in de map waar Ghost Recoon is geinstalleerd. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
slivver Geplaatst Oktober 15, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2006 volgens mij heb ik dat al gedaan hij vraagt op een gegeven moment een code die ik moet invoeren heb er 2 staan en een daarvan pakt ie maar zal het nog even proberen bedankt nog voor de snelle reactie O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie