wilco3 Geplaatst Oktober 14, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 14, 2006 Hooi, Ik heb gta san andreas, en ik heb deze 4 bestanden in de map staan: GTA SAN ANDREAS.mdf GTA SAN ANDREAS.mds No_cd.rar gta_sa.exe Verder heb ik Daemon tools geinstalleerd. Hoe kan ik gta installeeren? MVG, Wilco Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Tim. Geplaatst Oktober 14, 2006 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Oktober 14, 2006 als je het in deamon tools hebt staan kan je het zo installeeren en dan de crack in de geinstalleerde map zetten easy enought EDIT: de no_cd.rar is de crack:P O0 slasher O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
wilco3 Geplaatst Oktober 14, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 14, 2006 Wat moet ik in deamon tools zetten?? welke bestanden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie