eyelash Geplaatst Oktober 13, 2006 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 13, 2006 Ik heb civilazation gedownload daarna met winrar naar 12%alcohol gezet. Toen begon ie wel te installeren wat ook lukte maar toen ik het spel zelf op wilde starten vroeg ie nog om de cdrom. Wat moet ik nu doen? :-\ Groetjes Janneke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Wesley Geplaatst Oktober 13, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 13, 2006 no-crack, soms staat hij op de cd zelfs zo niet ga dan naar www.gamecopyworld.com of www.megagames.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie