Rikkie22 Geplaatst Oktober 12, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 12, 2006 Ik heb een probleem met het uitpakken. Als ik het programma, een .rar bestand open dan krijg ik een hele lijst. De bovenste daarvan heet rld-fi07.rar deze pak ik uit met winrar en dan krijg ik nog maar 1 bestand. Deze heet rld-fi07 heeft een icoontje van winrar en als omschrijving staat er winrar-archief 48.829 kb, ik neem aan dat ik deze nogmaals moet uitpakken. Als ik dit doe dan krijg ik de melding :volgende volume is benodigd. Dan vraagt ie naar rld-fi07.r00 plaats de schijf met dit volume. Betekend dit dat ik ergens de verkeerde heb uitgepakt ?? :-[ Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie