Spring naar bijdragen

srt bestanden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

help ik dvanmook zit met een probleem

het gaat als volgt .als ik een film uitpak met winrar dan maakt winrar er srt bestanden van .normaal waren dat eerst vob bestanden .die kon ik ook normaal branden .maar deze srt bestanden kan ik niet openen met nero of een ander branprogramma .ben hier niet zo goed in . wie weet wat er verkeerd zit .heb winrar al vervangen maar ik krijg geen vob bestanden .ik blijf srt bestanden krijgen bij iedere film .wie weet raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Actief:  

srt bestanden zijn ondertitels.

Typ het is in een zoekertje! :-[

8) yihaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 696

• Bijdragen:  2

Typ het is in een zoekertje! wat bedoel je hier mee

ben pas nieuw .maar het probleem is dat al de bestanden dus 10 of 11 st allemaal srt bestanden zijn .ik krijg  geen iso of vob bestanden meer

het zijn allemaal srt bestanden op het buraublad ??? maakt niet uit wat voor film .ik kan nu geen films branden .wat moet ik doen om weer een vob bestand te krijgen op mijn scherm zodat ik deze ook kan branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Waar heb jij die film vandaan dan als ik vragen mag.

Die srt bestandje's zijn dus inderdaad ondertiteling bestandje's

En nero pakt dat inderdaad niet dat is onbekent voor nero dat klopt.

Alleen jij zegt het zijn er 10 of 11 dat zou dan in houden dat je dat aan mekaar kunt plakken en dat dan onder een film kunt zetten.

Alleen zijn dat er meestal maar 1 of 2 bestandje's en geen 10 of 11.

Dit heeft niks met je winrare te maken maar wat je dus hebt gedownload en winrare pakt het gewoon uit en als daar dus srt bestandje's in zitten houd dat niet in dat er iets is met winrare.

Dus vadaar mijn vraag waar heb je dat gedownload en wat zou het volgens jou moeten zijn.

Is het via een torrent bestandje of heb je dat bv van limewire? noem maar even een voorbeeld.

Meestal staat er bij torrent bestandje's een beschrijving waar je het vandaan hebt wat er allemaal in zit .

heb je dat wel gezien dan?

Je kunt gewoon nog wel films branden hoor.

Doe je dit bv via limewire ja daar kun je alleen maar hopen dat het de goede is?

En srt bestandje's daar kun je geen vob van maken .

Dan zou het inhouden dat je dus naar een zwart beeld zit te kijken met alleen de ondertiteling hahha zie je dat al voor je.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...