ann marie Geplaatst Oktober 10, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 10, 2006 Hallo allemaal, zal me even voorstellen. mijn naam is ann marie en houd me in mijn vrije tijd bezig met mijn paard en mijn pc. Ondanks dat ik weinig van mijn pc snap, lukt het me aardig om er mee om te gaan. groetjes ann marie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
yihaa Geplaatst Oktober 10, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 10, 2006 Heel veel proggies werken bijna auto. Lid worden bij DukeN niet! Goeie move,veel plezier. O0 JIhaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Gast sebasjuh Geplaatst Oktober 10, 2006 Delen Geplaatst Oktober 10, 2006 Kijk yihaa met zijn mooie welkoms zinnen Maar welkom Ann Marie op DukeN.nl en wie weet wat je hier nog allemaal over computers leert!! Mocht je vastlopen met iets kan je hier altijd terecht met je vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Als je met een paard kunt omgaan kun je ook met een pc overweg: ze hebben allebei een eigen willetje! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie