Joshua1964 Geplaatst Maart 16 Bijdragen: 28 Waardering: 6 Prestatiepunten: 678 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/23/24 Status: Offline Actief: Zondag om 15:30 Leeftijd: 60 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 16 Beste leden Ik ben een aantal jaren geleden gepakt ,omdat ik Topuploader was van uhd films,en mag dat niet meer doen.Ik had alle software tot mijn beschikking en kon,en nog steeds alles voor mij zelf doen.Ik zie dat het vak uitgestorven is ,en dat we overwonnen zijn.Ik doe alles nu voor mij zelf,en elders.Zijn er nog mensen die in Nederland wat weten? Mag ook in pm.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 28
Mafketel Geplaatst Maart 21 Bijdragen: 359 Waardering: 161 Prestatiepunten: 5414 Dagen gewonnen: 29 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: Gister om 11:23 Was actief op: Android Delen Geplaatst Maart 21 Erg vervelend dat je gepakt bent.. Al lijkt het mij niet echt verstandig om dit allemaal aan de grote klok te hangen... Ga er maar vanuit dat BREIN hier ook rond hangt of iig mee leest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 161 359 29
Joshua1964 Geplaatst Zondag om 15:25 Bijdragen: 28 Waardering: 6 Prestatiepunten: 678 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/23/24 Status: Offline Actief: Zondag om 15:30 Leeftijd: 60 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Zondag om 15:25 Met brein heb ik een overeenkomst, maar ik zie dat ik niet wijzer word.Topic kan gesloten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 28
Content-Beheer Eater Geplaatst Maandag om 07:01 Bijdragen: 1586 Waardering: 299 Prestatiepunten: 52324 Dagen gewonnen: 91 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst Maandag om 07:01 @Joshua1964 er zijn nog steeds Nederlandse forums actief benader hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 299 1.6k 91
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.