Dit is een populair bericht. Samuraiplace Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 42 Waardering: 47 Prestatiepunten: 861 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 09/19/18 Status: Offline Actief: 16 uur geleden Was actief op: Windows Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 24 Op 1 en 2 maart zijn we terug open voor registratie van zaterdag 8 u tot zondag 17u . Natuurlijk zoals steeds registeren met geldig email adres en zonder vpn,cloud of mobiel. Na aanvaarding van je registratie kan vpn en andere wel. 6 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 47 42 6
bitsandbytes Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 329 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/25 Status: Offline Actief: Zaterdag om 21:23 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 24 Super nieuws! Ik ga me zeker registreren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
rikketik Geplaatst Woensdag om 00:59 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 135 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 02/10/25 Status: Offline Actief: Vrijdag om 09:56 Leeftijd: 66 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Woensdag om 00:59 bedankt voor deze info , ga me zeker registreren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4 1
bitsandbytes Geplaatst Zaterdag om 21:22 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 329 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/25 Status: Offline Actief: Zaterdag om 21:23 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zaterdag om 21:22 Ik heb me kunnen registreren, super blij met opnieuw toegang tot deze top site! Nu nog even hopen op een registratie moment bij stockbox 🤞 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
Samuraiplace Geplaatst 23 uur geleden Bijdragen: 42 Waardering: 47 Prestatiepunten: 861 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 09/19/18 Status: Offline Actief: 16 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst 23 uur geleden 12 uur geleden zei bitsandbytes: Ik heb me kunnen registreren, super blij met opnieuw toegang tot deze top site! Nu nog even hopen op een registratie moment bij stockbox 🤞 Zal je ook wel lukken om bij de collega's te kunnen registreren. Zou zeggen hou de kanalen goed in de gaten zullen wel op tijd en stonds ook wel eens terug open gaan . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 47 42 6
dre007 Geplaatst 15 uur geleden Bijdragen: 84 Waardering: 66 Prestatiepunten: 1255 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 09/16/18 Status: Offline Actief: 15 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 15 uur geleden shiiit, ,te laat gezien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 84 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.