appelnaldo Geplaatst Dinsdag om 13:23 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 118 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/18/25 Status: Offline Actief: 11 uur geleden Leeftijd: 56 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Dinsdag om 13:23 Goedemiddag, weet iemand hier of er nog Nederlandse torrentsites zijn die actief zijn. torrentheaven ligt er nu ook alweer een paar dagen uit wegens een cyberaanval. voorheel waren er tientallen maar nu kan ik er geen een meer vinden. Mochten er geen meer zijn kan iemand mij dan helpen aan een andere manier om gratis films met nederlandse ondertiteling te downloaden? bij voorbaat dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
bikerbob Geplaatst Gister om 07:26 Bijdragen: 64 Waardering: 36 Prestatiepunten: 1539 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Online Actief: 13 min geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 07:26 18 uur geleden zei appelnaldo: Goedemiddag, weet iemand hier of er nog Nederlandse torrentsites zijn die actief zijn. torrentheaven ligt er nu ook alweer een paar dagen uit wegens een cyberaanval. voorheel waren er tientallen maar nu kan ik er geen een meer vinden. Mochten er geen meer zijn kan iemand mij dan helpen aan een andere manier om gratis films met nederlandse ondertiteling te downloaden? bij voorbaat dank Nog wat geduld hebben, TorrentHeaven komt gewoon weer terug, we zijn aan het wisselen van host. 53 minuten geleden zei Victoriyu: Where is moderator?? It is about advertisement on your website. Thank. For torrentHeaven, you can send me a PB 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 64 4
appelnaldo Geplaatst Gister om 10:39 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 118 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/18/25 Status: Offline Actief: 11 uur geleden Leeftijd: 56 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Gister om 10:39 3 uur geleden zei bikerbob: Nog wat geduld hebben, TorrentHeaven komt gewoon weer terug, we zijn aan het wisselen van host. For torrentHeaven, you can send me a PB oke dank je voor de info, en keep up the good work, fijne site is Torrentheaven, maar blijft nog mijn vraag staan, zijn er geen andere nederlandse torrentsites meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
bikerbob Geplaatst Gister om 10:40 Bijdragen: 64 Waardering: 36 Prestatiepunten: 1539 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Online Actief: 13 min geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 10:40 Zojuist zei appelnaldo: oke dank je voor de info, en keep up the good work, fijne site is Torrentheaven, maar blijft nog mijn vraag staan, zijn er geen andere nederlandse torrentsites meer? Helaas zijn er , nog, geen andere nederlandse torrentsites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 64 4
kokolijn Geplaatst Gister om 11:46 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 150 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/25 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 11:46 Enig nieuw over de werkzaamheden? Ik hoop dat het vlug opnieuw up & running is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Mafketel Geplaatst Gister om 14:30 Bijdragen: 349 Waardering: 156 Prestatiepunten: 5269 Dagen gewonnen: 29 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Gister om 14:30 Op 18-2-2025 om 14:23 zei appelnaldo: Goedemiddag, weet iemand hier of er nog Nederlandse torrentsites zijn die actief zijn. torrentheaven ligt er nu ook alweer een paar dagen uit wegens een cyberaanval. voorheel waren er tientallen maar nu kan ik er geen een meer vinden. Mochten er geen meer zijn kan iemand mij dan helpen aan een andere manier om gratis films met nederlandse ondertiteling te downloaden? bij voorbaat dank Je kan ook zelf de ondertiteling toevoegen door die apart te downloaden. Bv via opensubtitles dot org... Mocht je de gewenste subs niet vinden in het Nederlands dan zijn er nog mogelijkheden om een subs te vertalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 156 349 29
niemanx Geplaatst Gister om 15:44 Bijdragen: 48 Waardering: 25 Prestatiepunten: 1404 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/08/22 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Leeftijd: 40 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 15:44 wat ik net ergens heb gelezen zou de site vanavond weer terug zijn hoe laat ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 48 1
kokolijn Geplaatst Gister om 19:16 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 150 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/25 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 19:16 Ik zie dat ze nu up & running zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
bikerbob Geplaatst 12 uur geleden Bijdragen: 64 Waardering: 36 Prestatiepunten: 1539 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Online Actief: 13 min geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) We zijn nog druk bezig. site was gisteren even online, maar bleken nog wat fouten in te zitten. 12 uur geleden bewerkt door bikerbob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 64 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.