Dit is een populair bericht. Mr Chaos Geplaatst Dinsdag om 09:55 Bijdragen: 11 Waardering: 16 Prestatiepunten: 401 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 06/23/21 Status: Offline Actief: 16 uur geleden Leeftijd: 151 Was actief op: Windows Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Dinsdag om 09:55 (bewerkt) Beste allemaal Zoals sommige van jullie weten was ik moderator op Stockbox. Afgelopen maanden is er in mijn gezondheid verandering gekomen. Dit dermate dat ik niet meer in staat ben om mijn taken als moderator op Stockbox fatsoenlijk te kunnen verrichten. Mijn herstel gaat maanden duren, maanden van ziekenhuis in en uit, als ook zware medicatie, denkende aan opiaten Hierdoor ligt de focus niet meer op Stockbox, maar op lichaam en mijn herstel. Dit heeft mij dan ook, na een wel overwogen periode van 2 maanden, doen besluiten om te stoppen. Ten einde om als vrienden uit elkaar te gaan, ieder ons eigen weg, met opgeheven hoofd en naast elkaar. No hard feelings. Het gaat u allen goed en hopelijk komen we elkaar nog eens tegen. Happy Leeching. Mr Chaos Dinsdag om 10:58 bewerkt door Mr Chaos 4 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 16 11 3
Administrators Ukkie1000 Geplaatst Dinsdag om 11:54 Bijdragen: 30 Waardering: 26 Prestatiepunten: 701 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 07/31/19 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Dinsdag om 11:54 Spoedig herstel gewenst. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 30 4
wildbunch Geplaatst Dinsdag om 13:00 Bijdragen: 42 Waardering: 19 Prestatiepunten: 1446 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/21/21 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Leeftijd: 70 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Dinsdag om 13:00 (bewerkt) Eigen gezondheid gaat voor alles, tot zover bedankt voor alles wat je gedaan hebt op stockbox en sterkte met je gezondheid. Dinsdag om 13:01 bewerkt door wildbunch 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 42 1
niemanx Geplaatst Dinsdag om 14:37 Bijdragen: 48 Waardering: 26 Prestatiepunten: 1407 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/08/22 Status: Offline Actief: 12 uur geleden Leeftijd: 40 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Dinsdag om 14:37 ik kan je alleen maar beterschap en een spoedig herstel toe wensen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 48 1
thefrank123 Geplaatst Dinsdag om 18:05 Bijdragen: 6 Waardering: 3 Prestatiepunten: 256 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/29/24 Status: Offline Actief: 18 uur geleden Leeftijd: 63 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Dinsdag om 18:05 Beterschap, sterkte ermee. Hopelijk gaat het snel beter met je. Bedankt voor je inzet 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 6
stoffel5 Geplaatst Dinsdag om 18:32 Bijdragen: 21 Waardering: 4 Prestatiepunten: 527 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 07/28/20 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Leeftijd: 53 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Dinsdag om 18:32 Veel beterschap, ja gezondheid is alles , kan er van meepraten. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 21 2
Fluitketel Geplaatst Dinsdag om 22:37 Bijdragen: 16 Waardering: 18 Prestatiepunten: 791 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/22 Status: Offline Actief: Gister om 00:17 Was actief op: iPhone Delen Geplaatst Dinsdag om 22:37 Sterkte MrChaos en ik reken op een volledig herstel. Het ga je goed. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 18 16
Stockbox Geplaatst Woensdag om 05:06 Bijdragen: 37 Waardering: 52 Prestatiepunten: 978 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 04/28/24 Status: Offline Actief: 21 uur geleden Was actief op: iPhone Delen Geplaatst Woensdag om 05:06 6 uur geleden zei Victoriyu: Can I contact Administration? It is about advertisement on your website. Thank. If it’s about Stockboxx you can contact me. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 52 37 9
Mafketel Geplaatst Woensdag om 14:41 Bijdragen: 349 Waardering: 157 Prestatiepunten: 5274 Dagen gewonnen: 29 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Woensdag om 14:41 Een wijze maar waarschijnlijk ook een moeilijke beslissing. Je eigen gezondheid gaat altijd voor. Beterschap en hopelijk zal het herstel sneller gaan dan verwacht. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 157 349 29
Moi46 Geplaatst Woensdag om 23:55 Bijdragen: 65 Waardering: 55 Prestatiepunten: 1113 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 10/15/24 Status: Offline Actief: Donderdag om 13:53 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Woensdag om 23:55 Mr Chaos, Heel vervelend nieuws maar het is nu blijkbaar beter om voor jezelf te kiezen. Ik wens je heel veel sterkte toe met het traject waar je nu ingaat en hoop dat het snel de goede kant met je opgaat. Keep your head up! en succes! stay strong! Groetjes :Moi46 😉 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 65 3
veengirl Geplaatst Donderdag om 20:54 Bijdragen: 1 Waardering: 1 Prestatiepunten: 701 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/18/18 Status: Offline Actief: 11 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Donderdag om 20:54 heel veel sterkte toegewenst hou u goed groetjes veengirl 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.