Eagles Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 gamefreaks vraagt hoe brand je een movie op een DVD wat ik heb het al geprobeerd om op een -R te branden en dat lukte maar toe probeerde ik hem de DVD-speler en toen stond er ''onbekende disc'' en toen probeerde ik het weer op mijn PC en toen deed hij het wel hoe kan dat je dvd speler herkent het formaat van de dvd niet heb je jouw film omgezet naar dvd? of is het nog een avi/mpeg formaat? edit; gamefreak ik heb je bericht gewist omdat er een poll inzat die nergens over ging. beginnersfoutje :cool2: kan gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie