Gast Mixsome Geplaatst Juli 23, 2005 Delen Geplaatst Juli 23, 2005 Hallo,ik heb het bekende firewall/port probleem.Alleen het echte probleem is dat ik alle instructies opvolg en het nog steeds weken duurt om een film te downloaden.Op die site www.portforward.com ofzo staat mijn modem/router (whatever) ook niet.Dat vind ik sowieso raar.IK heb de Zyxel Prestige 2602H-63.Ik weet echt niet wat ik meot doen.Heb alles namelijk geprobeerd.Ik hoop dat iemand me kan helpen! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juli 24, 2005 Delen Geplaatst Juli 24, 2005 Die Zyxel is je modem, niet je router, daar hoef je geen (/kan je geen) poorten in open te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mixsome Geplaatst Juli 24, 2005 Delen Geplaatst Juli 24, 2005 TijN schreef: Die Zyxel is je modem, niet je router, daar hoef je geen (/kan je geen) poorten in open te zetten. Mmmmm maar als ik wil gaan downloaden krijg ik wel de foutmelding port 6881 is blacklisted,of als hij het wel doet dan duurt het 2 weken om een film te downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juli 24, 2005 Delen Geplaatst Juli 24, 2005 Als hij meldt dat 6881 blacklisted is betekend het dat je juist een andere poort dan 6881 open moet zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mixsome Geplaatst Juli 24, 2005 Delen Geplaatst Juli 24, 2005 Owww heheh dan ga ik ff wat andere poorten openzetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mixsome Geplaatst Juli 24, 2005 Delen Geplaatst Juli 24, 2005 Het is gelukt.Me vader heeft andere poorten opengezet en nu download ie als een tierelier :woohoo: Thnx voor de hulp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 24, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 24, 2005 Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast MrTJ Geplaatst Augustus 19, 2005 Delen Geplaatst Augustus 19, 2005 Hoi, een newby in downloadland en net een Zyxel-2602H-61 geinstalleerd gekregen. Downloaden van een bittorrent levert een heel trage snelheid op en ik vermoed dat het dus iets met poorten te maken heeft. Ik zag dat het bij iemand anders ook opgelost was, maar ik zou graag weten hoe ? Hoe heeft zijn vader bijvoorbeeld de poorten opengezet??? Waar doe je dat ??? Thanx!! MrTJ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Augustus 20, 2005 Delen Geplaatst Augustus 20, 2005 Dat moet je in je Router/Firewall doen, dus welke heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MrTJ Geplaatst Augustus 20, 2005 Delen Geplaatst Augustus 20, 2005 Hoi TijN, Ik heb een ADSL abonnement met een Zyxel Prestige 2602H-61. Dit is een combinatie van modem, switch en firewall ineen. Ik heb daarop dus 4 netwerkkoppelingen mogelijk, waarvan er een aan mijn PC zit. Op mijn PC draai ik ZoneAlarm Pro en McAfee. Ik heb op het modem/switch wel iets gevonden via de browserinterface over NAT oid, maar dat zegt met nog even helemaal niets. En meteen alles maar open gooien lijkt me ook niet de oplossing.... Groeten, MrTJ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MrTJ Geplaatst Augustus 20, 2005 Delen Geplaatst Augustus 20, 2005 Hoi TijN, Ik heb een ADSL abonnement met een Zyxel Prestige 2602H-61. Dit is een combinatie van modem, switch en firewall ineen. Ik heb daarop dus 4 netwerkkoppelingen mogelijk, waarvan er een aan mijn PC zit. Op mijn PC draai ik ZoneAlarm Pro en McAfee. Ik heb op het modem/switch wel iets gevonden via de browserinterface over NAT oid, maar dat zegt met nog even helemaal niets. En meteen alles maar open gooien lijkt me ook niet de oplossing.... Groeten, MrTJ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast noel2 Geplaatst Augustus 28, 2005 Delen Geplaatst Augustus 28, 2005 Goedendag, Ik heb nu ook bittorent en ik ben erg benieuwd naar de resultaten. Aleen ik zit ook achter een router. Ik weet neit hoe ik die poorten zoals iedereen zegt, open kan zetten, ik weet neit eens wat eht zijn. Moet je dan iets aan het kastje (de router zelf) veranderen, of iets op je pc? enj kan het kwaad als je de poorten open zet? kan iemand me helpen heel erg bedankt alvast noel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 30, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 30, 2005 LOL! Vet bedrijf idd! Ook geen voorrij kosten.. gaat op afstand dus goedkoop voor de leden ::woohoo: :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 30, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 30, 2005 van die reclame, \"weet je wat je zou moeten doen? \" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.