heaven1 Geplaatst Zaterdag om 20:23 Bijdragen: 17 Waardering: 5 Prestatiepunten: 551 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Zaterdag om 20:23 hallo mensen zijn er mensen die bekend staan hoe subtitels moet vertalen naar nederlands met behulp van AI en welke kan ik gratis gebruiken ervoor wil dat zelf eens uit testen hoe de moet als jullie het nie weten geen erg dan probeer ik het zelf verder te zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 17
Content-Beheer Eater Geplaatst Zondag om 07:11 Bijdragen: 1233 Waardering: 249 Prestatiepunten: 38097 Dagen gewonnen: 76 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 25 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst Zondag om 07:11 Moge gratis maak je vertalingen die right in rechts vertalen. Dus dan zou je je forum met zeeer slechte subs voeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 1.2k 76
heaven1 Geplaatst Zondag om 07:18 Bijdragen: 17 Waardering: 5 Prestatiepunten: 551 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Android Auteur Delen Geplaatst Zondag om 07:18 Wou dit gewoon eens testen hie dat zat Nie ik dat wil gebruiken voor usenet Maar voor me zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 17
Content-Beheer Eater Geplaatst Zondag om 08:17 Bijdragen: 1233 Waardering: 249 Prestatiepunten: 38097 Dagen gewonnen: 76 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 25 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst Zondag om 08:17 Zeer goede vertalingen voor persoonlijk gebruik kun je wel maken voor een zeer gunstige prijs is mij verteld. 25 euro voor heel veel series en films. https://ai-hulpje.nl/login Zelf niet getest maar hoor van mensen zeer goede verhalen er over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 1.2k 76
heaven1 Geplaatst Zondag om 09:47 Bijdragen: 17 Waardering: 5 Prestatiepunten: 551 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Android Auteur Delen Geplaatst Zondag om 09:47 thanks ik ga me daar eens in verdiepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.