Whyshooteye Geplaatst Februari 21 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 56 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/25 Status: Offline Actief: Maart 9 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 21 Vreselijk wat moet die Alexandra toch een stress hebben met deze droeftuiter....er moet toch wel een ip adres te achterhalen zijn vanuit hij of zij bezig is met deze aanvallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Ik ben weg hier Geplaatst Februari 21 Bijdragen: 94 Waardering: 50 Prestatiepunten: 1893 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: Maart 4 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Februari 21 Het geeft inderdaad hoop stress, maar we moeten eerst zorgen dat de site weer 100% gaat draaien. zonder errors en last te hebben van eventuele DDos. Dat is even de Prio. Het andere is van latere zorg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 50 94 9
niemanx Geplaatst Februari 22 Bijdragen: 49 Waardering: 26 Prestatiepunten: 1441 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/08/22 Status: Offline Actief: April 6 Leeftijd: 41 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 22 (bewerkt) ik wil niet negatief klinken maar...... volgens mij is het daar afgelopen er is duidelijk een hoop schade en geen goed back geweest zal volgens mij niet lang meer duren voor dat daar ook het licht uit gaat Februari 22 bewerkt door niemanx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 49 1
Ik ben weg hier Geplaatst Februari 22 Bijdragen: 94 Waardering: 50 Prestatiepunten: 1893 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: Maart 4 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Februari 22 (bewerkt) 17 minuten geleden zei niemanx: ik wil niet negatief klinken maar...... volgens mij is het daar afgelopen er is duidelijk een hoop schade en geen goed back geweest zal volgens mij niet lang meer duren voor dat daar ook het licht uit gaat Ik snap de zorgen, maar we zijn er druk mee bezig en de oplossing is dichtbij. Februari 22 bewerkt door bikerbob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 50 94 9
williejo50 Geplaatst Februari 22 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 192 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/22 Status: Offline Actief: Maart 2 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 22 hoop het wel dat het goed komt echt een site naar mijn hart ga vooral zo door groetjes williejo50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Ik ben weg hier Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 94 Waardering: 50 Prestatiepunten: 1893 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: Maart 4 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Februari 24 Langzaam maar zeker gaat de site weer goed werken, We zijn er druk mee bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 50 94 9
Donderball Geplaatst Februari 26 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 109 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/06/25 Status: Offline Actief: Maart 12 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 26 Ter info: Torrent Heaven is weer in de lucht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
rikketik Geplaatst Februari 27 Bijdragen: 6 Waardering: 3 Prestatiepunten: 197 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 02/10/25 Status: Offline Actief: Maart 22 Leeftijd: 66 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 27 reeds vanaf maandag hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 6 2
zondered Geplaatst Februari 27 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 45 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/25 Status: Offline Actief: Maart 12 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 27 Ik kom er nog steeds niet on ook wachtwoord opnieuw aanvragen enz lukt niet kom niet verder dan inlog scherm met gebruikersnaam en wachtwoord ook niet na aanvragen wachtwoord opnieuw aanvragen, kom dan weer terug bij inlog scherm. Cache geschiedenis al gewist maar verder dan inlog scherm kom ik niet, daarna foutmelding over inlognaam en wachtwoord, Wat nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.